| Befancy webáruház
 
 

BelépésRegisztráció
Gyakran Ismételt Kérdések
Házhoz szállítás
  • Mennyi a szállítási idő? Mikor kapom meg a rendelésem?
    A várható szállítási idő minden esetben jelezve van a termék adatlapján, a konkrét méret mellett. Ezek az időtartamok mindig munkanapban vannak megadva, nem naptári napok.
    Ha raktárról rendelsz, maximum 2 munkanapon belül átadjuk a csomagodat az MPL futárszolgálatnak.
    Ha rendelhető jelzést látsz, a terméket rendelésre szerezzük be. Ilyenkor mindig a rendelés leadása utáni héten, pénteken várhatod a futárt. Ettől eltérés hétköznapra eső munkaszüneti napok miatt lehet.
  • Személyesen átvehetem a rendelésem?
    Személyes átvételre nincs lehetőség. A rendelt termékeket házhoz szállítással, vagy postaponton tudod átvenni.
  • Mennyi a postaköltség?
    Utánvét esetén 30.000 Ft rendelési végösszegig 1250 Ft
    Előre fizetés esetén 30.000 Ft rendelési végösszegig 950 Ft
    30.000 Ft rendelési végösszeg fölött ingyenes
  • Hogyan módosíthatom a szállítási címet?
    Kérheted e-mailben az info@befancy.hu e-mail címen, valamint kapcsolat üzenetben is.
  • Kérhetem későbbi időpontra a szállítást?
    Igen, az eredetileg vállalt határidőhöz képest maximum 5 munkanappal későbbre is kérheted a csomagod kiszállítását. Ha későbbi kiszállítást kérsz, ezt a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban jelezheted felénk, vagy kérheted ügyfélszolgálati elérhetőségeinken is.
  • Mit tegyek, ha az áruházban megadott időpontnál hamarabb van szükségem a termékre?
    Ilyen irányú kérésedet jelezheted a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban, valamint ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. Garantálni sajnos nem tudjuk, hogy korábban megkapd a csomagot, de megtesszük amit lehet, hogy segítsünk. Ha nem tudjuk megoldani a kérésedet, felvesszük veled a kapcsolatot hogy egyeztessük a továbbiakat.
Rendelés
Visszaküldés
  • Hogyan történik a visszaküldés? (elállás, csere)
    Ha szeretnél valamit visszaküldeni, szándékodról mindenképpen írj üzentet az info@befancy.hu e-mail címünkre, vagy az áruház felületén a Kapcsolat menüpontban. Ha több terméket rendeltél de nem akarsz mindent visszaküldeni, sokat segítesz vele, ha megírod, hogy pontosan melyik terméket fogod visszaküldeni. A visszaküldés jelzésére a termék átvételétől számítva 14 nap áll rendelkezésedre. Ha cserélni szeretnél, a választott csereterméket rendeld meg az áruházból ugyanúgy, mint ahogy a korábbi rendelésednél tetted. Ezt a visszaküldés visszaigazolásától függetlenül megteheted és azt tanácsoljuk, ne várj sokáig, nehogy elfogyjon a kiszemelt termék.
    A visszaküldési szándékot e-mailben visszaigazoljuk. Ebben a levélben részletesen le lesz írva, hogy mit kell tenned, ezért arra kérünk figyelmesen olvasd el a benne leírtakat.
  • Elállás esetén mikor kapom vissza a vételárat?
    A vételárat a termék eredeti állapotban való visszaérkezését követő 14 napon belül az elállási nyilatkozaton szereplő számlaszámra visszautaljuk. A csomag felbontását követően e-mailben értesítünk a visszaküldés státuszáról.
  • Milyen módon kapom vissza a pénzem?
    A visszafizetést technikai okból bankszámlára utalással tudjuk teljesíteni, ezért arra kérünk, a bankszámlaszámot mindenképpen tüntesd fel az elállási nyilatkozaton.
  • Van lehetőség cserére pénzbeszámítással?
    Igen, csere esetén a visszaküldött termék vételárát a csererendelésbe beszámítjuk.
  • Mennyi idő míg megkapom a csereterméket?
    A cserét minden esetben a lehető leghamarabb lebonyolítjuk, azonban a pontos időtartam több tényező függvénye. Befolyásolja a cserélni kívánt termék visszaérkezésének ideje, a választott cseretermék elérhetősége (raktáron van-e vagy rendelni kell).
    Ha meghatározott időpontra van szükséged a cseretermékre (pl. alkalomra, vagy nyaraláshoz), arra kérünk, mindenképpen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Amit lehet meg fogjuk tenni, hogy a kért időre megérkezzen hozzád a termék.
  • Ki lehet cserélni egy együttes egyik darabját más méretűre?
    Szettként árult termékekek esetén csak a teljes szett cseréjére van lehetőség.
  • Elálláskor visszakapom a rendelésben szereplő postaköltséget?
    Igen, a visszaküldött termék(ek)re arányosan jutó postaköltséget visszafizetjük.
  • Ha több terméket vásároltam, de nem akarok mindent visszaküldeni mit tegyek?
    A visszaküldési szándék átvételt követő 14 napon belüli jelzésén kívül nincs egyéb tennivalód, azonban a munkánkat megkönnyíted, ha a szándékod jelzésekor azt is megírod, hogy mit fogsz visszaküldeni. Köszönjük, ha így teszel!
  • Visszaküldésnél mi történik a rendeléskor kapott kedvezményekkel?
    Visszaküldésnél úgy vesszük, mintha a visszaküldött termék vásárlása meg sem történt volna. A visszautalt vagy csere esetén jóváírt összegből levonjuk azokat a kedvezményeket amiket nem kaptál volna meg, ha a visszaküldött terméket eleve meg sem veszed. Például, ha a rendelésed végösszege eredetileg meghaladta a 30.000 Ft-ot, ezért nem kellett postaköltséget fizetned, de a visszaküldött termék nélkül már nem éri azt el, akkor a jóváírt összeget csökkentjük a postaköltséggel. Ugyanez vonatkozik a mennyiségi kedvezményre, a meghatározott termékek együttes vásárlása esetén adott csomagajánlat kedvezményre is. Az esetlegesen felhasznált hűségpontot arányosan jóváírjuk a fiókodban, melyet később újra felhasználhatsz.
Vegyes
 
© 2016-2020 Digital Inspiration Online Kft.
Töltés...