- Mennyi a szállítási idő? Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási idő minden esetben jelezve van a termék adatlapján, a konkrét méret mellett. Ezek az időtartamok mindig munkanapban vannak megadva, nem naptári napok.
Ha raktárról rendelsz, maximum 2 munkanapon belül átadjuk a csomagodat az MPL futárszolgálatnak.
Ha rendelhető jelzést látsz, a terméket rendelésre szerezzük be. Ilyenkor mindig a rendelés leadása utáni héten, pénteken várhatod a futárt. Ettől eltérés hétköznapra eső munkaszüneti napok miatt lehet.
- Személyesen átvehetem a rendelésem?
Személyes átvételre nincs lehetőség. A rendelt termékeket házhoz szállítással, vagy postaponton tudod átvenni.
- Mennyi a postaköltség?
Házhozszállítás esetén 30.000 Ft vásárlási értékig 1.950 Ft, 30.000 Ft fölött ingyenes.
Postapontra kézbesítés: 30.000 Ft vásárlási értékig 1.650 Ft, 30.000 Ft fölött ingyenes.
Csomagautomatába kézbesítés: 30.000 Ft vásárlási értékig 990 Ft, 30.000 Ft fölött ingyenes.
- Hogyan módosíthatom a szállítási címet?
Kérheted e-mailben az info@befancy.hu e-mail címen, valamint kapcsolat üzenetben is.
- Kérhetem későbbi időpontra a szállítást?
Igen, az eredetileg vállalt határidőhöz képest maximum 5 munkanappal későbbre is kérheted a csomagod kiszállítását. Ha későbbi kiszállítást kérsz, ezt a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban jelezheted felénk, vagy kérheted ügyfélszolgálati elérhetőségeinken is.
- Mit tegyek, ha az áruházban megadott időpontnál hamarabb van szükségem a termékre?
Ilyen irányú kérésedet jelezheted a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban, valamint ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. Garantálni sajnos nem tudjuk, hogy korábban megkapd a csomagot, de megtesszük amit lehet, hogy segítsünk. Ha nem tudjuk megoldani a kérésedet, felvesszük veled a kapcsolatot hogy egyeztessük a továbbiakat.
- Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
E-mailben vagy kapcsolat üzentben írd meg a rendelés azonosítót és hogy milyen változtatást szeretnél.
- Adhatok újabb terméket a korábban leadott rendelésemhez?
Igen. Ennek legegyszerűbb módja, ha a plusz terméket megrendeled és a rendelés véglegesítésekor a Megjegyzés mezőben üzensz nekünk, hogy vonjuk össze a korábbi rendeléseddel. Emellett ügyfélszolgálati elérhetőségeinken is meg megkereshetsz minket, segíteni fogunk.
- Előre utalást választottam, hova utaljam a vételárat?
Számlaszámunk:
Digital Inspiration Online Kft.
10702064-69796274-51100005
Az utalás közlemény rovatában mindenképpen tüntesd fel a rendelés azonosítót. Ez alapján fogjuk tudni, hogy melyik rendeléshez tartozik az összeg.
- Nem szeretnék regisztrálni, tudok vásárolni?
Igen. Bejelentkezés nélkül is bármit a kosárba tehetsz és vendég felhasználóként rögzítheted a rendelést. Ebben az esetben is minden értesítő levelet elküldünk és linket is adunk ahol követni tudod a rendelésed állapotát.
- Rendelhetek olyan terméket aminél átmenetileg nem rendelhető jelzés szerepel?
Ilyen esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
- Regisztráció nélkül vásároltam, látom valahol a rendelésem adatait?
Igen, a rendelés rögzítését követő első levelünkben találsz egy linket. Arra kattintva a rendelésed adatait, mindenkori állapotát tudod ellenőrizni.
- Mi az a hűségpont és mire jó?
Regisztrált vásárlóink belépve történő vásárlásaikért hűségpontot kapnak, melyet későbbi vásárlásaik során felhasználhatnak. 1 huségpont 1 Ft-ot ér. A hűségpont érvényességi ideje 180 nap.
- Honnan tudhatom biztosan, hogy sikerült leadni a rendelést?
A rendelés leadását követően a rendszerünk egy automatikus levelet küld a megadott e-mail címre a rendelés adataival. Ha esetleg elírás történt az e-mail címben és nem kapod meg ezt a levelet, akkor is biztos lehtsz benne, hogy megkaptuk a rendelésedet ha megjelent a "Köszönjük a rendelést" felirat és a rendeléssel kapcsolatos tájékoztató információk.
- Miért jó nekem, ha regisztrálok és fiókomba bejelentkezve vásárolok?
Regisztrálva egy helyen tudod követni az összes rendelésedet, vásárlásaid után hűségpontot adunk, amit beváltva olcsóbban vásárolhatsz, személyre szabott kedvezményeket kaphatsz.
- Hogyan történik a visszaküldés? (elállás, csere)
Ha szeretnél valamit visszaküldeni, szándékodról mindenképpen írj üzentet az info@befancy.hu e-mail címünkre, vagy az áruház felületén a Kapcsolat menüpontban. Ha több terméket rendeltél de nem akarsz mindent visszaküldeni, sokat segítesz vele, ha megírod, hogy pontosan melyik terméket fogod visszaküldeni. A visszaküldés jelzésére a termék átvételétől számítva 14 nap áll rendelkezésedre.
Ha cserélni szeretnél, a választott csereterméket rendeld meg az áruházból ugyanúgy, mint ahogy a korábbi rendelésednél tetted. Ezt a visszaküldés visszaigazolásától függetlenül megteheted és azt tanácsoljuk, ne várj sokáig, nehogy elfogyjon a kiszemelt termék.
A visszaküldési szándékot e-mailben visszaigazoljuk. Ebben a levélben részletesen le lesz írva, hogy mit kell tenned, ezért arra kérünk figyelmesen olvasd el a benne leírtakat.
- Elállás esetén mikor kapom vissza a vételárat?
A vételárat a termék eredeti állapotban való visszaérkezését követő 14 napon belül az elállási nyilatkozaton szereplő számlaszámra visszautaljuk. A csomag felbontását követően e-mailben értesítünk a visszaküldés státuszáról.
- Milyen módon kapom vissza a pénzem?
A visszafizetést technikai okból bankszámlára utalással tudjuk teljesíteni, ezért arra kérünk, a bankszámlaszámot mindenképpen tüntesd fel az elállási nyilatkozaton.
- Van lehetőség cserére pénzbeszámítással?
Igen, csere esetén a visszaküldött termék vételárát a csererendelésbe beszámítjuk.
- Mennyi idő míg megkapom a csereterméket?
A cserét minden esetben a lehető leghamarabb lebonyolítjuk, azonban a pontos időtartam több tényező függvénye. Befolyásolja a cserélni kívánt termék visszaérkezésének ideje, a választott cseretermék elérhetősége (raktáron van-e vagy rendelni kell).
Ha meghatározott időpontra van szükséged a cseretermékre (pl. alkalomra, vagy nyaraláshoz), arra kérünk, mindenképpen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Amit lehet meg fogjuk tenni, hogy a kért időre megérkezzen hozzád a termék.
- Ki lehet cserélni egy együttes egyik darabját más méretűre?
Szettként árult termékekek esetén csak a teljes szett cseréjére van lehetőség.
- Elálláskor visszakapom a rendelésben szereplő postaköltséget?
Igen, amennyiben a teljes rendelést visszaküldöd, a kifizetett postaköltséget is visszautaljuk. Ha csak a rendelés egy részét küldöd vissza, a postaköltség nem kerül visszautalásra.
- Ha több terméket vásároltam, de nem akarok mindent visszaküldeni mit tegyek?
A visszaküldési szándék átvételt követő 14 napon belüli jelzésén kívül nincs egyéb tennivalód, azonban a munkánkat megkönnyíted, ha a szándékod jelzésekor azt is megírod, hogy mit fogsz visszaküldeni. Köszönjük, ha így teszel!
- Visszaküldésnél mi történik a rendeléskor kapott kedvezményekkel?
Visszaküldésnél úgy vesszük, mintha a visszaküldött termék vásárlása meg sem történt volna. A visszautalt vagy csere esetén jóváírt összegből levonjuk azokat a kedvezményeket amiket nem kaptál volna meg, ha a visszaküldött terméket eleve meg sem veszed. Például, ha a rendelésed végösszege eredetileg meghaladta a 30.000 Ft-ot, ezért nem kellett postaköltséget fizetned, de a visszaküldött termék nélkül már nem éri azt el, akkor a visszafizetett összeget csökkentjük a postaköltséggel. Ugyanez vonatkozik a mennyiségi kedvezményre, a meghatározott termékek együttes vásárlása esetén adott csomagajánlat kedvezményre is. Az esetlegesen felhasznált hűségpontot arányosan jóváírjuk a fiókodban, melyet később újra felhasználhatsz.